Taisyklės ir sąlygos

Šios E-parduotuvės taisyklės (toliau – Taisyklės) yra privaloma ir neatsiejama pirkimo-pardavimo sutarties, sudaromos tarp e-parduotuvės www.brezentai.lt (toliau – Pardavėjas) ir Jūsų (toliau – klientas) dalis, kurios supažindina Jus su el. parduotuvėje galiojančiomis prekių pirkimo-pardavimo sąlygomis, pardavėjo ir pirkėjo teisėmis bei įsipareigojimais perkant brezentai.lt parduotuvėje.

  1. Bendroji dalis
  2. Naudotis el. parduotuvės paslaugomis turi teisę:
  • veiksnūs fiziniai asmenys, ne jaunesni kaip 18 metų amžiaus;
  • nuo 15 iki 18 metų amžiaus piliečiai (-ės) pirkti gali tik turėdami tėvų, įtėvių arba rūpintojų sutikimą arba savarankiškai uždirbantys ir disponuojantys nuosavomis lėšomis (uždarbis, stipendija);
  • juridiniai asmenys;
  • visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.
  1. Pirkti parduotuvėje galite užsiregistravus arba be registracijos.
  2. Jūsų pateikti asmens duomenys (vardas, pavardė, adresas, telefonas, el. pašto adresas) registruojantis el. parduotuvėje saugomi ir tvarkomi vadovaujantis 2003 m. sausio 21 d. Lietuvos Respublikos Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu Nr. IX-1296 bei šių Taisyklių aprašyme.
  3. Parduotuvėje prekių kainos rodomos be PVM.
  4. Galutinė pirkinio suma nurodoma iki užsakymo patvirtinimo, kadangi gali būti taikoma papildomi mokesčiai (pristatymo kaina, užsakymo administracinis mokestis ar pan.).
  5. Sąskaita faktūra klientui išsiunčiama nurodytu el. pašto adresu.
  6. Teisės ir pareigos
  7. Klientas sutinka su šiomis sąlygomis, naudodamasis el. parduotuvės paslaugomis ir įsipareigoja jų laikytis.
  8. Nepateikus, ar pateikus klaidingus, suklastotus asmens duomenis, kai pardavėjas apie tai nebuvo informuotas, klientas prisiima visą dėl to kylančią nuostolių riziką.
  9. Atsakomybę už atliktus veiksmus el. parduotuvėje prisiima pats klientas.
  10. Praradus ar žinant, jog kliento paskyros prisijungimo duomenis galėjo sužinoti tretieji asmenys, privalote nedelsiant informuoti pardavėją el.paštu info@brezentai.lt. Atsakomybę už atliktus veiksmu el. parduotuvėje iki pardavėjo informavimo, prisiima pats klientas.
  11. Saugokite savo prisijungimo duomenis prie bankinių sistemų. Pasitaikius atvejui kai el. parduotuvėje www.brezentai.lt prekė buvo apmokėta neteisėtai įgytais bankiniais duomenimis, atsakomybę prisiima klientas.
  12. Brezentai.lt teisės ir pareigos
  13. Jeigu registracijos metu ar vėliau pateikiami melagingi, netikslūs, klaidingi ar ne visi prašomi pateikti duomenys už duomenų sukeltus padarinius atsako tik pats pats klientas. Pardavėjas turi teisę tokią paskyrą pašalinti iš el. parduotuvės.
  14. Pardavėjas pasilieka teisę sustabdyti kliento paskyrą ar registraciją, esant pagrindui manyti, jog klientas gali pakenkti pardavėjo el. parduotuvei.
  15. Esant situacijai, kai nuperkama prekė, bet pardavėjas jos sandėlyje nebeturi, sumokėtus pinigus grąžiname per 72 (septyniasdešimt dvi) valandas.
  16. Esant situacijai, kai nuperkama prekė, bet klientas gauna ne tą prekę ar brokuotą, sumokėtus pinigus grąžinsime per 72 (septyniasdešimt dvi) valandas skaičiuojant nuo prekės grąžinimo pardavėjui dienos, o nekokybiškos prekės(brokuotos) atveju, nuo momento kai gamintojas ar įgaliotas atstovas patvirtina prekės nekokybiškumą.
  17. Atsiskaitymas
  18. El. parduotuvėje už prekes ir paslaugas atsiskaityti galima:
  • naudojant banko internetinės bankininkystės sistemas;
  • išankstiniu banko pavedimu;
  • mokėjimo kortelėmis;
  • grynaisiais kurjeriu.
  1. Baigiamosios nuostatos
  2. Pardavėjas turi teisę sustabdyti, papildyti, keisti šias Taisykles.
  3. Visi nesutarimai dėl šių Taisyklių vykdymo sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti per 60 (šešiasdešimt) dienų, nesutarimai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS, GARANTIJOS IR GRĄŽINIMO PROCEDŪRA

Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai. Garantinis laikotarpis yra nurodomas Jums išduodamame garantiniame lape. Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu ir esant patvirtinimui, jog prekė sugedo ne dėl kliento kaltės, remontas atliekamas nemokamai. Dėl garantinio remonto kreiptis www.brezentai.lt svetainėje nurodytais kontaktais. Pateikiant prekę garantiniam servisui, pridėkite prekės įsigijimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą–faktūrą).

PREKIŲ GRĄŽINIMO PROCEDŪRA IR TAISYKLĖS

  1. Prekes galite gražinti per 14 dienų, skaičiuojant nuo prekių pristatymo dienos.
  2. Kai klientas gauna ne tą prekę ar brokuotą, sumokėtus pinigus grąžinsime per 72 val. nuo prekės pristatymo pardavėjui dienos, o nekokybiškos prekės atveju, nuo momento kai gamintojas ar įgaliotas atstovas patvirtina prekės nekokybiškumą.
  3. Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią Pirkėjas gavo;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą, kuris Jums pateikiamas kartu su preke.

Nuorodos į teisės aktus ir įstatymus, dėl prekių gražinimo:

  1. Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisykles.
  2. Vartotojų teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties.
  3. Sutarties atsisakymo teisinės pasekmės.

PREKIŲ GRĄŽINIMO PROCEDŪRA

1 žingsnis: Klientas inicijuoja prekių grąžinimą:

Klientas turi turėti kliento paskyrą. Jeigu užsakymas buvo pateiktas nekuriant kliento paskyros, automatizuotu grąžinimo procesu pasinaudoti negalėsite. Tačiau yra galimybė pakeisti svečio paskyrą į kliento paskyrą ir toliau atlikti reikalingus veiksmus. Tokius atveju susisiekite su el. paštu: info@brezentai.lt arba telefonu: +370 674 57472.

Jei turite kliento paskyrą, tęskite:

  1. Prisijungęs prie savo kliento paskyros, skiltyje “Užsakymų istorija” matote visus kada nors pateiktus užsakymus. Šalia užsakymo spaudžiame pasirinkimą “Smulkiau”.
  2. Jeigu prekės grąžinimo terminas dar nepraėjęs, atsidariusiame lange pažymite norimą grąžinti užsakymą, įrašote grąžinimo priežastį ir spaudžiate “Pagaminti PGP kvitą*”. *PGP KVITAS – prekių grąžinimo paraiška/patvirtinimas.
  3. Sugeneravus PGP kvitą, savo paskyroje jau matote pateiktą paraišką ir jos būseną “LAUKIAMA PATVIRTINIMO”.

2 žingsnis: Pardavėjas priima prekių grąžinimo paraišką:

  1. Sukūrus ir pateikus PGP kvitą, sulaukite kol grąžinamo užsakymo būsena pasikeis į “LAUKIAMA SIUNTINIO”.

PASTABA: jokiu būdu nesiųskite prekės grąžinimui nesulaukus patvirtinimo.

3 žingsnis: Prekės atsiuntimas pardavėjui:

  1. Būsenai pasikeitus į “LAUKIAMA SIUNTINIO”, savo paskyroje atsispausdinkite specialią grąžinimo etiketę, kurioje nurodomas grąžinamas užsakymas, bei bendrosios grąžinamų prekių taisyklės. Paprašome, šį dokumentą įdėti į grąžinamos prekės siuntinį. Išsiųskite siuntinį nurodytu adresu. Tai padaryti galite pasinaudodami mūsų partnerių paslaugomis:
  2. Gavę siuntinį, informuosime Jus pakeisdami grąžinamo užsakymo būseną į “SIUNTINYS GAUTAS”.

4 žingsnis: Prekių grąžinimo patvirtinimas/atmetimas:

  1. Įvertinę prekę, patikrinę ar ji nėra sugadinta, nėra naudota ir ar turi visas komplektacijos dalis ir atitinka įstatymuose numatytas grąžinimo taisykles, jus informuosime tokiu būdu:
  2. b) “GRĄŽINIMAS ATLIKTAS” – jeigu prekė atitiko grąžinimo reikalavimus. Tokiu atveju pakeičiame jums prekę nauja arba grąžiname sumokėtus pinigus.
  3. a) “GRĄŽINIMAS NEPATVIRTINTAS” – jeigu prekė neatitiko grąžinamų prekių reikalavimų. Šiuo atveju nurodysime tikslias ir aiškias grąžinimo nepatvirtinimo priežastis, bei susisieksime su Jumis, dėl tolimesnių veiksmų bei sprendimų aptarimui.